10/12/2009

Busy

Não tenho postado no blog porque estou completamente sem tempo! Escola nova, montes de trabalhos e o tempo todo ocupadíssimo! O único tempo que tenho é aos fins de semana, mas tenho aproveitado estes para passear e conhecer certas zonas do país com os meus amigos!

I haven't post lately cause I'm without time! New school, a bunch of school works and without any free time! The only time I've got it's on weekends and I'm using that time
to discouvering certain zones in my coutry, that I don't know, with my friends!

Monsanto:


Óbidos:





Buddha Garden, Bombarral:





3 comentários:

Pri. disse...

obrigada!! beijos ;*

alineaimee disse...

ótimas fotos e lindos lugares!!!
obrigada pela visitinha!

beijo!!!

C A disse...

Hi, I love your blog, and the pictures! Beijos ^^

Follow me on Twitter and Facebook

@ MaisonChaplin.blogspot.com